Slik får du billetten din

Billettportalen tilbyr tre måter å kjøpe billetter på:

billettportalen.no kan du kjøpe billetter med betalingskort. Du kan også kjøpe billetter via Billettportalens Kundeservice på telefon 04612 alle hverdager mellom kl. 10 og 17. Vær oppmerksom på, at det her tilkommer et ekspedisjonsgebyr på kr.15 pr. ekspedisjon. Noen spillesteder har også eget billettsalg hvor du kan kjøpe billettene dine. Hos disse utsalgsstedene kan du vanligvis betale både kontant og med kort.

Kjøper du billettene gjennom Billettportalen.no eller Billettportalens Kundeservice, kan du normalt velge mellom å få billettene tilsendt på en epost og printe dem selv (Print@home), eller mot et ekstra gebyr, å få dem tilsendt med posten.

Uansett hvor du kjøper billettene dine behøver du ikke være redd om du skulle miste dem. Billettportalen kan til enhver tid skrive ut billettene dine på nytt. Har du kjøpt billettene hos et av de andre utsalgsstedene, kreves det at du har ordrenummeret ditt.
Dersom du har valgt å få billettene dine tilsendt med posten, og ikke har mottatt dem senest 7 hverdager etter bestilling, skal du kontakte Billettportalen, slik at vi kan sende deg nye billetter uten omkostninger.

Hvis billetten din er blitt stjålet eller du har hatt andre uhell som Billettportalen ikke kan stå til ansvar for, kan du få tilsendt nye billetter mot et gebyr på kr. 100 pr ordre, pluss serviceavgift pr. billett.